torsdag 30 augusti 2012

Dåligt med uppdatering när vi flänger runt.

Vi har varit på resande fot nu en vecka, sen var det hem och direkt till jobb.
Sista resemålet var hos min syster och hennes familj, blev några mysiga dagar.
Blir alltid lite kli i ögonen och en liten klump i halsen när vi åker därifrån dock. . .

Nu är vi tillbaka i vardagen igen och jag gjorde en arbetsintervju efter 4 timmars sömn ;)
var väl kanske inte den bästa arbetsintervjun jag gjort. Men arbetet var faktiskt inte så lockande heller.
Hoppas på att ett nytt erbjudande dyker upp snart.

Jobbade på Twin city i stan igår, var en lugn kväll, regnet gör väl att folk hellre stannar hemma än går ut på krogen.

Idag har jag möblerat om hemma, så imorgon är det bara städningne kvar. Tänkte jag skulle röja i garderoberna i helgen nu när Leon ska umgås med sin pappa.

Får hålla mig sysselsatt ;) annars blir jag tokig av Leonsaknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar