fredag 24 augusti 2012

Hundvakt

Nu är vi hos en vän och är hundvakt, hihi va inte det lättaste projektet kan jag säga.
Hundarna väger 30 kg / hund, en blandras, en schäfer, en malle.
Stora hundar så kan inte promenera alla samtidigt och även om jag kunde det får jag inte in alla i hissen samtidigt med barnvagnen :)

Så det är alltså promenad in med dem och ta nästa och promenad. Hihi men vi får allt ihop det.

Nu är alla trötta och ligger och sover, Leon går runt i sin säng som vanligt och sjunger och skrattar, hoppas han lägger sig ner snart och att han inser att han är trött.

Vi har varit och hälsat på en gammal klasskompis från gymnasiet idag, hon har en dotter som är lika gammal som Leon och en son på 5 år, så det var bus och ståhej.

Nu är jag så trött, tror faktiskt att jag ska ta och äta kvällsmat och gå och sova jag också . . .

Go natt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar